12.05.2011

French Films - Imaginary Future

Έχουμε και λέμε.French Films ε;Χμ...τι φωτό να βάλω;
Κάψιμο.Ωπ τη βρήκα.Θα βάλω αυτή με τη γκόμενα στη μπανιέρα.
Όχι όχι...αμάν πια με τις μπανιέρες.Πρέπει να δείξω στους αναγνώστες μου ότι έχω φαντασία.
Εχμ...
Δεν έχω τσιγάρο,οπότε θα χρειαστεί να τα κάνω όλα μόνος μου.
Τη βρήκα.Θα βάλω αυτή με τις μαργαρίτες.Α ωραία...
Χμ...
Έχει και μια γκόμενα μέσα.Είναι πιασάρικες οι γκόμενες.Σίγουρα πιο πολύ από τις μαργαρίτες.Τη φαντάζομαι να μαδάει μια απ αυτές με καημό για τη πάρτι μου.
Ένα δύο στοπ.Είμαστε στον αέρα...

 Στην ερώτηση "Δισκάρα"; απαντάμε ΝΑΙ!Δισκάρα ρε.Τρελός δίσκος.Πλησιάζει και το "Μπλανόπαρτο" κι ο νοών...νοείτω.
 Άργησα να κάνω αυτή την ανάρτηση γιατί βασικά νόμιζα πως την είχα ήδη κάνει.Το θεωρούσα αυτονόητο...Θα σου κάτσει με το πρώτο άκουσμα αν δε το χεις ακούσει ακόμη.
 Τι δισκάρα Θεέ μου!
 Τα λέγαμε...
ΥΓ:Αν πρόσεξες ότι η κοπελιά στη φωτο έχει στραβά πόδια είσαι σε λάθος δρόμο...
(Πάρε μια γεύση)

 Imaginary Future (2011) by French Films 

Δεν υπάρχουν σχόλια: