7.05.2012

The You And What Army Faction - Silk 7"


 Μήπως ψάχνεις πληροφορίες για αυτή τη μπάντα;Γιατί ξέρω πολλά...Ξέρω για παράδειγμα ότι όποτε θα τους βάλω στη λίστα μου στο winamp δε θα είναι από δικιά μου επιλογή.Κάποια αόρατη και μάλλον σκοτεινή δύναμη οδηγεί το mouse.Είναι Σατανιστές οι Faction παιδιά!
 Ξέρω ότι αν δεν είχα μία κάποια αδυναμία στον Raggedy Man και τις μίνιμαλ κιθάρες του,πολύ πιθανόν να μην έδινα καν σημασία.Αν και πιστεύω ότι οι άλλοι κάνουν τα περισσότερα.
 Εν πάση περιπτώσει παρακολουθώ τους Faction εδώ και κανα χρόνο.Ίσως και λίγο περισσότερο νταξ.Έχω κάνει και στο παρελθόν αναρτήσεις σ αυτό εδώ το μπλογκ.Δυστυχώς η ευτυχώς τους κατατάσσω στα τελείως private projects.Όπως για παράδειγμα και το Χρηστάρα (Fausgd).Δε ξέρω τι ακριβώς είναι αυτό που με κάνει να το νοιώθω και δικό μου project.Νοιώθω ότι κάθε φορά που ακούω κάτι καινούργιο το ήξερα ήδη πριν. Ντεζαβού...πως το λένε;Ηχητικό ντεζαβού!Έτσι φάση.Θα θελά να τους ξέρω μόνο εγώ.Είμαι κτητικό καθαρματάκι!Μόνο που αυτοί εδώ άρχισαν και ξεφεύγουν πια.Δίχως να επιχειρώ να κάνω κριτική,λέγοντας μόνο την εντελώς αντικειμενική γνώμη μου,το Silk είναι ότι πιο κορυφαίο παρουσίασαν οι Faction από γεννησιμιού τους.Μάλλον σ αυτό συνέβαλλε κι ο κύριος Wharton Tiers που έκανε το mastering.Δε ξέρω...
 Κύριοι της Faction,το ταξίδι τώρα ξεκινά.Καλό δρόμο!
 Φαξιον ς soundcloud



Δεν υπάρχουν σχόλια: