11.25.2011

Summer Camp - Welcome to Condale


 Αγαπητέ αναγνώστη, Σου χω νέα!
 Άρχισα να τη παλεύω μ αυτή τη συνεχόμενη εναλλαγή της διάθεσής μου.Σε φάση που νομίζω πως δεν είναι πρόβλημα πια.Νομίζω πως άρχισα να το συνηθίζω μαζί με το κρύο του Νοέμβρη (και που σαι ακόμα).
 Στ αρχίδια σου;
 Όταν ακούω τους Summer Camp νοιώθω super.Ο ήλιος δύει και πάλι στις εννιάμιση,έχω τη παλιά μου σκατοδουλειά μαζί με αρκετό χρόνο και χρήμα για να ταξιδέψω,να κάνω ραδιόφωνο,να ερωτευτώ και να κάνω και μερικές αναρτήσεις σ αυτό εδώ το blog.
 Μένει να πω και πότε νοιώθω σκατά ε;Χμ...για να δούμε.Όχι δεν αξίζει να αναφερθώ.Έχω να ανεβάσω πολύ μιζέρια αργότερα οπότε θα το εξαντλήσω εκεί το θέμα.
 Λοιπόν τώρα με τις ιώσεις,τα κρύα,τα νέα μέτρα και τον Άδωνη στη κυβέρνηση ξέχασέ τα όλα με Summer Camp.Το δισκάκι που θα φορεθεί πολύ φέτος.
 Τα φιλιά μου...

και acoustic version




Φτάνει!

Δεν υπάρχουν σχόλια: