2.20.2012

Indie Sessions @ innersound-radio - My list (19/02/2012)

My Playlist
  1. The Shangri-Las - Out in the Streets
  2. Veronica Falls - Found love in a Graveyard
  3. Clinic - Cement Mixer
  4. Ramones - Howling at the Moon (Sha-la-la)
  5. Make Up - Gospel 2000
  6. At the Drive in - Quarantined
  7. Fugazi - Exit Only
  8. Forget Cassetes - Venison
  9. Merchandise - I locked the door
  10. A Place to Bury Strangers - In your Heart
  11. Cold Cave - The Great Pan is Dead
  12. Sleigh Bells - Demons
  13. The Go! Team - T.O.R.N.A.D.O
  14. Berlin Brides - Paralyzed
  15. FM Belfast - American
  16. The Drums - Money
  17. French Films - Pretty in Decadance
  18. Fujiya and Miyagi - Ventriloquizzing
  19. Mogwai - Mexican Grand Prix
  20. The Death Set - I miss you beau Velasco
  21. The Stone Roses - I Wanna be Adored
  22. Sonic Youth - Walking Blue
  23. The Raveonettes - Evil Seeds
  24. Fensdt - Alone
  25. The You and What Army Faction - When it comes to Adultery I am my own Genre
  26. The Great Valley - Lucky me
    Two Wounded Birds - My Lonesome
  27. The Organ - Don't be Angry
  28. Elvis Presley - Are you Lonesome Tonight
    Επειδής ήταν απ τς λίγες εκπομπές που γούσταρα πραγματικά ΠΑΡΑ πολύ τη playlist και επειδής είμαι ΓΑΜΑΤΟΣ σας έβαλα και λινκς από youtube κυρίως.
    Η εκπομπή ανέβηκε mediafire.Μπορείς να τη κατεβάσεις πατώντας στην εικόνα πιο πάνω.
    Θενκς!


1 σχόλιο:

Trapoulass είπε...

Απο Zavala και Fugazi, μεχρι Fujiya και Πρισλει(!)
πολυποικιλοτης, γαμωτησ'!
:D