6.20.2012

Don't hurt us,don't help us,don't love us,Fuck you and HATE us...Leave us alone

Try_To_Sing_Your_Own_Song

 Αυτό είναι ένα mixtape φτιαγμένο από 17 bloggerz.Ένα mixtape που έχει να κάνει κυρίως με αναμνήσεις.Η συμφωνία ήταν να επιλέξουμε από ένα indie κομμάτι της Ελληνικής σκηνής για τη δεκαετία των 90'z.Δύσκολο πράγμα ε;Μα γιατί μόνο ένα;Αυτό δε θα σκεφτόσουν στη θέση μου;Ε λοιπόν ΟΧΙ.
 Τουλάχιστο ο δικός μου απειροελάχιστος εγκέφαλος,παρά τα κάμποσα ακούσματα από την εν λόγω σκηνή,έχει σταματήσει κάπου εκεί.Στη φάση των 18 μου δηλαδή,που άρχισα να αναγνωρίζω τη χροιά της συγκεκριμένης φωνής,τη μελωδικότητα και το ρυθμό της συγκεκριμένης κιθάρας.
 Αγρίνιο,ΕΝ ΠΛΩ,δεκαετία των 00'z πια,η πρώτη μου επαφή με τα decks άρχιζε και κατέληγε πάντα με Make Believe.Συγκεκριμένα με το λιωμένο απ τα πολλά παιξίματα "Playground".Τι γαμώ τα δισκάκια ρε γαμώτο!Πόσο feeling.Πόση έκφραση.Καλά παίζει να έφταιγε και το πολύ αλκοόλ συν τα μπλα μπλα,αλλά η δισκάρα αυτή έκανε το κεφάλι μου να πάλλεται αντιστρόφως ανάλογα με τους χτύπους της καρδιάς.Σα να μου χες πετάξει ένα μπαλάκι του πινκ πονκ που έκανε γκελ στα γαμημένα τοιχώματα του κρανίου μου.
 Λίγα χρόνια μετά είχα τη τιμή να γνωρίσω από κοντά τη φωνή αυτή που με είχε κάνει «του χεριού» της.Της το πα αμέσως.Παίζει να με συμπάθησε.Αργότερα μου τραγούδησε Make Believe σαν surprise κι έτσα κάπου στο Αγρίνιο.
 Χμ...μέχρι εδώ.
 Για τη Φλόρα,αλλά και τη κοπέλα που είχε αναλάβει να το ερμηνεύσει και λιποθύμησε σε κείνο το live των Karma Coma,πριν κάτι χρόνια...



Τρύπες: Τσιφτετέλι - TheSkyEtc
Make Believe: Leave me alone - Scary Rabbi
Bokomolech: Crazy Water – Mr. Spiral
Scarecrow Dreaming: My god is dead - Eve
Kissamatic Lovebubbles: Endless - The Sciolist
Raining Pleasure: Love - Oksikemia
Starblind: Crush on You - Tzelaflora
Sound Devise: Flowers in your mouth - Renos
Make Believe: To fly - Zeugolator
Ziggy Was: Bitter - RadioWar
Bokomolech: One Last Word - The Truant
Headquake: Penetrate my way - Raggedy Man
Bokomolech: Sin River – Mr M. the Person Responsible for most of the Music in Slackerblud
Ding An Sich: Life is somewhere else - ΠάνωςΚ
Sound Devise: It’s not true - Suicide Dots
Stereo Nova: Κλεμμένο Ποδήλατο – Scar & Bruise
Βαβυλώνα: Αρχή επί τέλους - Sigmataf



1 σχόλιο:

john είπε...

Kakofonix - Ξάνθη

οι λίστες ένα καλό έχουν να μπορούμε να διαφωνούμε πάνω σε αυτές.
Ξεχάσατε τους Closer ειδικά το In the Market ήταν απίστευτο, δεν μιλάω για την δική μου αδυναμία τους Next Time Passions ελπιζω σε άλλο mixtape να προστεθούν.

Καλές βουτιές