11.30.2012

Clinic - Free Reign (2012)

If you 're here,is cauz i want you HERE
 Σε πρώτη φάση διαπιστώνεις ότι είμαστε Το Χρήμα.Είμαστε τα πάντα γύρω απ αυτό.Κι αυτό είναι η ζωή μας.Λίγο πολύ όλοι θα θέλαμε να τη κάνουμε για καμιά επαρχία και να ζήσουμε καλλιεργώντας μπρόκολα και ραπανάκια αλλά για όλους υπάρχει κάτι που τον εγκλωβίζει σ αυτή τη τρελή διαδικασία,του να βγάλω φράγκα.
 Υπάρχουν άνθρωποι που θαυμάζουμε.Εμένα τυγχάνει να είναι ο Μπουκόφσκι ένας από δαύτους.Τρελαίνομαι να αντιγράφω τις μαλακίες που λέει αλλά έχω καιρό που έπαψα να αντιγράφω τις μαλακίες που έκανε.Έχω πρόβλημα υγείας γι αυτό.Κι εκείνος είχε.Αλλά δε κλαίγονταν κάθε που το παραπάνω ποτάκι του τίναζε το στομάχι.
 Αυτή είναι και η όποια διαφορά με τους «ήρωές»μας.Ότι αυτοί έπρατταν ενώ εμείς έχουμε μείνει στη συμπάθεια για μια ζωή με πολύ πόνο.Πολύ πόνο.Γιατί σ αρέσει να πονάς.Απλά το υποσυνείδητό σου εγκλωβίζεται στη γαμημένη μάντρα που έστησε έντεχνα το σύστημα και ονομάζεται «συνείδηση».Όχι συνείδηση,«συνείδηση».
 Υπάρχουν δαίμονες και δαίμονες.Απλά εμείς μερικούς τους ονομάσαμε αγγέλους.Για να μπορούμε να κοροϊδεύουμε το υποσυνείδητό μας,γαμώ την ένταξη στο όποιο κοινωνικό σύνολο...
 Έχω φρικάρει ρε μαλάκες.Με τη φάση μου.Έχω φρικάρει.Και ήθελα να σας το πω.
 
Εδώ και κάμποσο κάθομαι ακίνητος,μακριά από αυτό που λέμε «εαυτός» και χαζεύω στο facebook μήπως και περάσουν οι μέρες.Να περάσουν οι μέρες μέχρι πότε;Και γιατί;


3 σχόλια:

spiral είπε...

ψυχραιμία μαν. θα τη βρούμε την άκρη.

airbag είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=ZoP6AGo5id8

Scary Rabbi είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=ToQ0n3itoII