9.13.2011

The Men - Leave Home


My punk is Alive My punk is Dead
Το δισκάκι αντιπροσωπεύει πολύ την εφηβεία μου.Λοιπόν τα χρόνια της αθωότητας,την εποχή που πιστεύεις πραγματικά πως την επόμενη κι όλας μέρα θα αλλάξεις το κόσμο,που η πιο xtreme καθημερινή σου έξη είναι φραπέ γλυκό με γάλα,είχα ένα κολλητό φίλο.
Αδερφό βασικά...Βάζαμε παραμάνες στα allstarάκια μας και κάναμε άπειρες συνεδρίες ακούγοντας "Γενιά του Χάους".
 Ξεσπάγαμε στους τέσσερις τοίχους του δωματίου μου και βάζαμε τις μανάδες μας σε τρελή διαδικασία.Προσωπικά έχω υποστεί δεκάδες ευχέλαια.Σκηνικά που κρατιόμουν μη τραβήξω το παπά απ τα γένια και με πουν δαιμονισμένο.Όχι πως δεν ήμουνα.Κι αυτός τα ίδια.Αδερφός...
 Τι έλεγα;Α ναι...Τον Αύγουστο ο συνοδοιπόρος μου,ο υποκινητής αυτών των καθημερινών "επαναστάσεων",ο άνθρωπος που είχε ορκιστεί στη ζωή του να μη σκύψει ποτέ το κεφάλι στο γαμοσύστημα,παντρεύτηκε.Με παπά (τον ίδιο που μας έκανε τα ευχέλαια) και κουμπάρο.
 Όχι δε με πρόδωσε.Δε νιώθω άσχημα για τη πάρτυ του (καλά σε γάμους δε πηγαίνω).Αλλά να...μεγαλώνω ρε πούστη και μέσα μου βαθιά πιστεύω ακόμα μάλλον πως έχω τη δύναμη να αλλάξω το κόσμο.Από πάρτι μου.Το πάνκ μου δεν είναι νεκρό.Όλη αυτή η εκτόνωση της καθημερινής μου μαλακίας είναι εδώ,έτοιμη για τη μεγάλη έκρηξη,το μεγάλο μπάμ.Λες και ζω για να κερδίσω την αναβλητικότητά μου (η να παντρευτώ μια μέρα)...Ποιος ξέρει.
 Κι αυτή η φωνή που ουρλιάζει;Που επιμένει ότι χίπης ήμουν μια ζωή.Με πανκ επιρροές όμως.

2 σχόλια:

Nadsat Orange είπε...

This album is waaaaay too heavy for me! Diavaza se diafora blogs to poso latrepsan ton disko, gia to poso gamata einai ta guitar riffs, les kai den xanakousame paromoia, gia to pos einai to album tis xronias kai alla tetoia dithuramvika sxolia. At least sto review sou me epises giati sou arese pou auto exei simasia!

Scary Rabbi είπε...

Ρε συ...πραγματικά ευχαριστώ πολύ!Αυτός είναι και ο λόγος που υπάρχει το μπλογκ μου.Και είσαι και η πρώτη που το πήρε γραμμή.Ιστορίες και συναισθήματα γεννημένα από κάθε δισκάκι.Αυτό ακριβώς.Ευχαριστώ για το support...(: