4.15.2011

Amon Tobin - Isam

 Το προηγούμενο δισκάκι με πήγε κάπου στο παρελθόν μου.Σε μια προηγούμενη ζωή.Αυτός εδώ ο κύριος έχει μαντικές ικανότητες.Πίστεψέ  με....Από το πρώτο τύμπανο ήξερα ότι είμαι σε κάποια από τις επόμενες ζωές μου.Εκεί δεν είμαι σκλάβος.Δεν είμαι αλήτης.Δεν είμαι βασιλιάς.Δε κουρεύω τα μαλλιά μου μόνος μου γιατί δεν έχω μαλλιά.Είμαι ολόιδιος με τους γύρω μου.Φοράμε τα ίδια ρούχα,έχουμε φαλακρά κεφάλια,δεν έχουμε ιδέα τι θα πει ναρκωτικά.Τα παίρνει όλα ο Amon Tobin για μας.(χαχαχαχα)
 Χαμός ρε.Και οι γκόμενες χάλια είναι.Καραφλές είναι κι αυτές!Φοράνε ακριβώς τα ίδια ρούχα και είναι ο ορισμός του αντισεξουαλισμού.Δε ξέρω πως κάνουμε παιδιά.Προφανώς με κάποια διαδικασία ΜΗ ανταλλαγής σωματικών υγρών."Κάπως έτσι γλυτώσαμε από το Aids και τα σεξουαλικά νοσήματα των προηγούμενων αιώνων",είπε ένας ίδιος με μένα.Πω ρε μάγκα.Νοιώθω σα το Σταλόνε που τον βγάλαν από τη κατάψυξη στο Demolition Man.Αίσχος.
 Ψάχνω να βρω ένα πιστόλι να δώσω ένα τέλος σ όλο αυτό το μαρτύριο όμως τρέμω μήπως και η επόμενη ζωή μου είναι ακόμα πιο χάλια.Πηδάω τελικά από μια γέφυρα αλλά ανοίγει αυτόματα το ενσωματωμένο στη στολή μου αλεξίπτωτο."Έχουμε μηδενίσει τα ποσοστά αυτοκτονιών χάρη σ αυτή την εφεύρεση" μου είπε κάποιος.Πράγματα που προφανώς τα χω ξεχάσει.
 Ανοίγω την ηλεκτρονική μου εγκυκλοπαίδεια.Φτάνω στο λήμμα "θάνατος".Εδώ έρχεται μόνο από φυσικά αίτια...Πρέπει να περιμένω 27 χρονών παλικάρι να "χαιρετήσω" από γηρατειά!Κοιτάζω το προσδόκιμο ζωής...179 χρόνια.
 Μάγκα...Χάλια...

Δεν υπάρχουν σχόλια: