4.14.2011

Holy Ghost! - Holy Ghost!

 Μισώ τον άλλο μου εαυτό.Τον ηλεκτρονικό!Ώρες ώρες με πιάνει απ' τα αρχίδια και με κοπανάει κάτω.Βασικά με το electro ήμουν πάντα επιφυλακτικός.Και μου την έδινε η φάση "αφήνουμε πίσω τη κιθάρα και πάμε τον ήχο μας πιο μπροστά"...Δε μπόρεσα ποτέ να καταλάβω γιατί ο δίσκος πάει μόνο μπροστά όταν βάζεις electro στοιχεία σ αυτόν.Δε μου το βγάζεις από το μυαλό ρε πούστη...Radiohead ,Mogwai κλπ...Όταν μια μπάντα φτάνει σ αυτό το σημείο καλύτερα να το διαλύσει ρε!Καλύτερα να κλείσει το μαγαζί και να το ανοίξει με άλλο όνομα.Πες το ας πούμε "electrohead".
 Άκουγα λοιπόν που λες με πολλές επιφυλάξεις Lali Puna,Air...κάπου πέρασα στις Ladytron (εκεί άρχισα να παίζω με τη φωτιά) και τώρα καίγομαι με μπάντες σα τους Holy Ghost!.
 Λοιπόν.Καθαρό electro με στοιχεία 80's (αρκετά θα έλεγα),μουσική που όμως δε μπορώ να τη πάρω πολύ στα σοβαρά.Κι αυτό γιατί τελικά κάποια πράγματα δύσκολα αλλάζουν.Δεν ΕΙΜΑΙ electro τυπάκι...ή πολύ απλά αυτή είναι η σκηνή ρε...mainstream μελωδία που δεν ενοχλεί κανέναν,δημιουργεί ένα σχετικό αίσθημα ευφορίας αλλά πάρα μα πάρα πολύ σπάνια αφήνει σημάδια...
 ΥΣ1:Άκου πριν κατεβάσεις.
 ΥΣ2:Ξέρω ότι το Υστερόγραφο σε συντομογραφία είναι "ΥΓ".Τί θέλετε ρε;Άποψη! 


2 σχόλια:

Unknown είπε...

Εγώ προσωπικά τους ακούω με μεγάλη ευχαρίστηση και μου άρεσαν τρομερά κατά καιρούς τα remix κομματιών όπως MGMT , LCD Soundsystem , Moby , Panthers και ούτω καθεξής.
Από τα να ακούει κανείς κάτι ψιλοαηδίες που βάζουν σε clubs και τέτοιου είδους μαγαζιά προτιμώ να ακούγεται τέτοια μουσική που στην τελική θα χορέψω και λίγο.

Όσον αφορά τις ταμπέλες στη μουσική απ'όταν μπήκανε χάσαμε τον πραγματικό χαρακτήρα της ο οποίος είναι καθαρά ψυχαγωγικός.Και λέγοντας ψυχαγωγία δεν εννοώ μόνο την διασκέδαση.

Χαιρετώ!

Scary Rabbi είπε...

Γενικά έχεις ένα δίκιο.Δε μπορώ τη τόσο mainstream πλευρά του πράγματος όμως.Θέλω όταν παίζω μουσική να ενοχλώ κάποια αυτάκια.Να αποκλείω μπελάδες απ το κοινό μου...ξέρω γω;