4.22.2011

LOW - C'mon

 Οι LOW κυκλοφορούν τον 9ο δίσκο τους (3ο στην αγαπημένη μου SUB POP Rec.). 
 Αν γουστάρεις National παίζει να γουστάρεις και εδώ.Το άκουσα δύο φορές και μου φάνηκε μέτριο.Όχι ενοχλητικό.Φλύαρο ίσως...
 Λοιπόν η φαντασία μου έχει στερέψει και μου τη σπάει να κάνω τέτοιου είδους review.Ποιος είμαι στο φινάλε που θα κρίνω μια μπάντα;Πφ...από τη μία κάπου με χαλάνε τα τραβηγμένα φωνητικά.Σκέφτομαι καλύτερα τη χορωδία της μουσικού Λυκείου παρά αυτό,από την άλλη τώρα που ακούω το δισκάκι 3η φορά αρχίζω και μπαίνω στο κλίμα.Θα μπορούσα να το καταλάβω πιο νωρίς ίσως...από το πρώτο κομμάτι."Try to sleep"...Έλεος!
ΥΣ:Θα το βρείς εύκολα στο mediafire.



try to sleep
      done   

2 σχόλια:

johnny got his keyboard είπε...

Εμένα πάντως μ'άρεσε αρκετά... Βέβαια όχι όσο θα μπορούσε, μιας και έχει όλα τα συστατικά για να το αγαπήσω, αλλά σαν κάτι να το κρατάει να εκτοξευθεί. Ίσως πράγματι κάπου να είναι τραβηγμένο. Αλλά από την άλλη αυτό το 'Nothing But Heart'... Σίγουρα πάντως είναι ο καλύτερος δίσκος τους με τη Sub Pop.

Scary Rabbi είπε...

Καλό αλλά μέτριο.Ίσως είναι και η φάση μου.Δε ξέρω!