4.30.2011

TV on the Radio - Nine Types of Lights

Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ


Στο ίδιο δωμάτιο που κατασκευάζαμε τις ηλιαχτίδες με την μικρή Ειρήνη και τρίβαμε
τις μύτες μας σαν Εσκιμώοι έμελλε να χριστώ ο παράφρων βασιλιάς.
Διοικούσα τα έντομα του κήπου μου με άκρατη ευγένεια
Ήμουν θαρραλέος στον πόλεμο με τις πεταλούδες κι ένα μικρό γατί
το παρασημοφόρησα για τις υπηρεσίες του στην μεγαλειότητα μου.
Εκεί με βρήκαν ελέω Θεού οι νοσοκόμοι τον κατάδικο
Και έκτισα ποινή σε ξένη χώρα έξι έτη.
Έπειτα το πήρα απόφαση. Στους ανθρώπους δε πρέπει να λες όλη την αλήθεια.
Έγινα πάλι βασιλιάς αλλά τώρα διοικούσα στα κρυφά. Τον υπόλοιπο καιρό
Διάβαζα εφημερίδα και μιλούσα για γήπεδο. Πήγαινα κινηματογράφο.
Παρασημοφόρησα πάλι το γατί αλλά η τελετή ήταν ολωσδιόλου μυστική.
Και ο πόλεμος με τις πεταλούδες γινόταν υπόγεια . Μου πήρε τρία χρόνια να καταλάβω πως δεν είμαι βασιλιάς. Σταμάτησα να διαβάζω εφημερίδα και να πηγαίνω κινηματογράφο. Έκανα μεγάλες βόλτες στην εξοχή κι απ’ όπου περνούσα με δείχναν: ο τρελός! Όταν ήρθαν οι νοσοκόμοι τους μίλησα λογικά, τους είπα για τον καιρό και τον μεγάλο αγώνα της Κυριακής. Έτσι γλίτωσα τις φασαρίες. Πέρασα τρία χρόνια κάνοντας βόλτες στην εξοχή. Τον τέταρτο πέθανα. Κι ήρθαν όλα τα έντομα στην κηδεία μου συντετριμμένα κι οι πεταλούδες ακόμη κάναν ειρήνη. Το γατί νιαούριζε σπαρακτικά όλη την νύχτα. Κι οι άλλοι είπαν: Έφυγε όπως του άξιζε. Ένας τρελός!
Και μόνο εγώ ήξερα πως έφυγα σα βασιλιάς.
Γιάννης Αναστασίου 
ΥΣ:Ευχαριστώ πολύ το Γιάννη που με άφησε να δημοσιεύσω αυτό το αριστούργημα.Για τους TV on the Radio δε λέω τίποτα.Ψάξε να το κατεβάσεις.Οπωσδήποτε...
Killer Crane
            You

Δεν υπάρχουν σχόλια: