4.02.2011

Pygmy Lush - Old Friends

Για όλα αυτά που δεν έζησες υπάρχει μια εξήγηση που συνοψίζεται σε μια λέξη:Επιλογή!
Σιχαμένη και ευλογημένη λέξη.Ανάγκη και καταφύγιο.Και τι κρίμα που πια δε μπορείς να κρυφτείς πίσω από το δάχτυλό σου.Γιατί να,για όλα εσύ ευθύνεσαι.
Ρε πως το λέει η Βίσση;"Είναι επιλογή μου εγώ το θέλω εγώ το διάλεξα εγώ το αποφάσισα".
Εγώ εγώ εγώ...
Η λέξη επιλογή είναι το καταφύγιο του εγωισμού μας.Και μη με ρωτάς τι μ έπιασε 05:30 το πρωί μ αυτή μου τη φλυαρία.Επιλογή μου οι αμπελοφιλοσοφίες και επιλογή σου να τις διαβάσεις.Οπότε την επόμενη φορά που θα σκεφτείς να πληκτρολογήσεις τη διεύθυνσή μου στο ίντερνετ θυμήσου ότι είναι επιλογή σου.
Να ζεις μόνος με τους μόνους και να ψάχνεις καταφύγιο στις λέξεις κάποιου άλλου κι αυτό επιλογή σου είναι.
Να αγκαλιάζεις τη μιζέρια σου και να τα βάζεις με την Άνοιξη...κι αυτό επιλογή είναι.Όλα ρε...όλα...
Κάψιμο.
Την επόμενη φορά λοιπόν καλύτερα να επιλέξεις να ακούσεις κατευθείαν το δισκάκι.Μη διαβάζεις τις μαλακίες που γράφω μεθυσμένος 05:30 το πρωί.Κι αν σου χει γίνει πια συνήθεια και μηχανικά θες να κουράσεις τα μάτια και τη ψυχή σου άλλαξε το η και όχι.
Είναι δύσκολο να επιλέξεις ανάμεσα στην απόλυτη ευτυχία και την απόλυτη δυστυχία.Εξάλλου και τα δύο ανέφικτα είναι.
Τελειώσαμε;τώρα άνοιξε τ αυτιά σου και άκου...
ΥΣ: Ευχαριστώ το killingindiemusic.blogspot.com για τη πρόταση,για μία ακόμη φορά.


6 σχόλια:

Raggedy Man είπε...

Δισκάρα ρε... Και το κείμενο μ' άρεσε...

kostas είπε...

κάποιες στγμές με πιάνουν τάσεις αυτοκριτικής...ρε έχω κάνει το σωστό???μήπως οι επιλογές που κάνω είναι λανθασμένες??μήπως θα πρεπε να χω μετανιώσει για αυτό???μήπως τα χω κάνει σκατα τελείως κ εθελοτυφλώ συστηματικά??διαβάζοντας το κείμενο με στοίχειωσαν πάλι τέτοιες σκέψεις.....έχει αρχίσει να παίζει το "chance" και μου φαίνεται ότι τα βλέπω όλα πιο καθαρά...ναι ρεεε..μαλακίες!!..δεν μετανιώνω....γιατί ήταν συνειδητή επιλογή μου κ αναλαμβάνω την ευθύνη ακόμη κ αν ειναι δυσάρεστη...ο δίσκος γαμεί κ το κείμενο πλήρως συνυφασμένο.....

Scary Rabbi είπε...

@Raggedy Man : Ευχαριστώ man.Κάποια στιγμή περιμένουμε και το δικό σου κειμενάκι.(Ρε αρχίζει να μ αρέσει το 2011).
@Kostis : Μη ξεχάσεις να ευχαριστήσεις τους Pygmy Lush για τις στιγμές αυτογνωσίας που σου χάρισαν!

Ανώνυμος είπε...

bravo george. Haris.

Scary Rabbi είπε...

@Haris : thx αδερφέ μ.

Raggedy Man είπε...

Κι εμένα αρχίζει να μ' αρέσει το 2011... Όχι όσο το '10, αλλά ναι...