4.25.2011

Warpaint - The Fool

Τα Μυρμήγκια ρε...
 Θα θελα να έχω ταλέντο στη ζωγραφική.Να μπορώ να αποτυπώσω σε κάθε περίπτωση τη διαφωνία μιας χούφτας μυρμηγκιών (που λένε πως θέλουν να αλλάξουν το κόσμο),σχετικά με το ποιος θα καθαρίσει τη χέστρα.Άμα δε μπορείς να καθαρίσεις τα δικά σου σκατά άντε και κανα δυο συντρόφων,πως θα αλλάξεις κομμάτι αυτού του κόσμου;Τον ίδιο σου τον εαυτό ρε αδερφέ.Πρέπει να φας το κουραδάκι του άλλου...αναγκαστικά.
 Θα μπορούσα να ζωγραφίσω και μια ασυνεννοησία ακόμα κι ανάμεσα σε δύο.Εδώ μπαίνει ο μεγάλος Φοίβος και γράφει (κάτι σκιές που η μια την άλλη λεν πως ξέρουν και λένε "αγάπη μου" με ολόιδιες φωνές)...Να αποτυπώσω τη πίκρα στα μάτια του ενός και την αγανάκτηση στα μάτια του άλλου.
 Δε λέω...η ζωή έχει και τη καλή της πλευρά.Έχει κι αυτούς που δε βασανίζονται από καμία ανάγκη να αλλάξουν τίποτα στο μπουρδέλο που ζουν.Είναι μες τη μόδα και ανήμερα της γιορτής τους κλείνουν πάντα μπουκάλι στο καλύτερο clubάκι.Θα μπορούσα να ζωγραφίσω τα παιδιά τους.
 Έχει κι αυτούς που μας γαμάνε.Τους φαντάζομαι να ρίχνουν τσιμέντο μέσα σε μια μυρμηγκότρυπα μόνο και μόνο για να εξερευνήσουν τη ζωή και την αρχιτεκτονική των μυρμηγκιών.Όχι για να σκοτώσουν όλα...Τι μαλακίες είναι αυτές.Τους φαντάζομαι να έχουν και μυρμηγκοφάγους για προστασία,φοβούμενη μήπως και μία στο εκατομμύριο αυτή η συλλογικότητα των μυρμηγκιών τους επιτεθεί μαζικά.
 Αλλά τα μυρμήγκια διαφωνούν ακόμα σχετικά με το ποιος θα καθαρίσει τη χέστρα.Και τα διανοούμενα μυρμήγκια έχουν πάλι τα γκομενικά τους.Που χρόνος για επανάσταση...
 Θα μπορούσα να γράφω με τις ώρες για τα μυρμήγκια.Ποιος τα γαμάει κι αυτά όμως ρε.Εγώ είμαι γόνος προνομιούχας οικογένειας (έχω το μπαμπά μου ενεργό στέλεχος στη Ν. Δημοκρατία που έλεγε κι ο Τζιμάκος) και έπαιξε τρελή καβάτζα.Βασικά καταφέραμε και τη κάναμε από τη μυρμηγκότρυπα εδώ και χρόνια!Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
ΚΟΡΟΙΔΑ!
ΥΣ:Το βρήκα σε Torrent.
set your arms down
                       baby

                 shadows

Δεν υπάρχουν σχόλια: