4.20.2011

The Black Angels - Another Nice Pair 12"


Δε ξέρω που και πως ήθελες να ζεις.Μπορεί και να σιχαίνεσαι αυτό το Θείο δώρο που το λένε ζωή.Αν είσαι ένας από τους ζωντανούς - νεκρούς αυτού του κόσμου και πιστεύεις ότι η εποχή και η συγκυρία δε σου αξίζει,άλλαξέ το...Άσε τους νεκρούς στη θέση τους,και βγες για καμιά μπύρα.Πιάσε τη wild πλευρά του πράγματος και άσε το κορμί σου ελεύθερο σε stoned κινήσεις.
 Οι The Black Angels έρχονται από το Austin του Texas.Το όνομά τους το έχουν εμπνευστεί από άλλη εποχή (Velvet Underground - The Black Angel's Death Song).Με έχουν μπερδέψει αρκετά.Αλλού τους κολλάς τη ταμπέλα του Folk κι αλλού της ψυχεδέλειας.Και τα δυο κουστούμια τους πάνε και μάλιστα πολύ.
 Μ έχουν μπερδέψει ρε!Γι αυτό φαίνεται άκυρος ο πρόλογος.Anyway έχουν κυκλοφορήσει πάλι φέτος κι ένα 10" ακόμα με τίτλο "Phosgene Nightmare".Του άξιζε να του κάνω ξεχωριστή ανάρτηση αλλά έχω καεί.Eκεί θα συναντήσεις τη Folk πλευρά του πράγματος.Καλή ακρόαση...
ΥΣ: Μετά απ αυτό η φαντασία μου στερεύει...Από τις φάσεις που αγχώνομαι για το τι θα γράψω στην επόμενη ανάρτηση.Προτάσεις δεκτές...
LINKS


2 σχόλια:

Raggedy Man είπε...

Καλά, έχεις κατεβάσει όλο το nodata μου φαίνεται! χΑχαχαχαχαχαχα

Scary Rabbi είπε...

Ακριβώς:)Αφού σου έχω πει κατ εξακολούθηση.Μουσική ακούω από σένα και από suicide dots.Το τελευταίο καιρό έχω πήξει στην ανάρτηση και δεν έχω ευκαιρία να ψάχνω σε πολλά site.Ναι το nodata είναι καλή περίπτωση και θα ταν ακόμα καλύτερη αν έλεγε και δυο λόγια για το κάθε δισκάκι (γιατί έχω ακούσει κι ότι μαλακία μπορείς να φανταστείς... ) χαχαχαχ