8.25.2011

Girls - Father, Son, Holy Ghost


  •  Είχες ποτέ μυστικό;Σίγουρα ναι.Κάποτε είχα και γω ένα.Τι;Ναι με γυναίκα έχει να κάνει,με τι άλλο;
  •  Σε κάποιους λαούς της ανατολής όταν οι άνθρωποι είχαν ένα μυστικό για να μη το μάθει κανείς ανέβαιναν ψηλά σ ένα βουνό,ανοίγαν μια τρύπα στο κορμό κάποιου δέντρου ψιθύριζαν εκεί το μυστικό τους και μετά έκλειναν τη τρύπα με λάσπη.
  •  Λοιπόν απόψε θα μπορούσα να μοιραστώ μαζί σας το μυστικό μου (πιστεύω δε θα βγει παραέξω),αλλά δε θα το κάνω.Σε λίγες μόνο μέρες κλείνω τα 28 και πάει καιρός που βαρέθηκα τις συνωμοσίες.Δεν έχω κουράγιο για άλλα μισόλογα.Φτάνει μωρέ.
  •  Καταπίνω την ανάγκη μου αυτή με μια γερή δόση σάλιου.Αύριο κι όλας θα ψάξω για το αγαπημένο μου δέντρο κι αφού ανοίξω μια μικρή ανεπαίσθητη τρύπα στο κορμό του θα το αφήσω εκεί για πάντα.Το μυστικό μου ντε...
  •  Κι επειδή είμαι κάπως ανυπόμονος θα περιμένω να ξημερώσει ακούγοντας το δισκάκι των Girls.
  •  I wanna die...lookin for love...


8 σχόλια:

airbag είπε...

απ'ολα τα κομματια διαλεξα τυχαια να ακουσω το die. δεν μπορω να πω οτι με τρελανε.με ξερεις.ευτυχως αποφασισα να τους δωσω μια δευτερη ευκαιρια και ακουσα και το huney bunny.αυτο μαλιστα :)
πολυ ρομαντικη εκδοχη διαφυλαξης του μυστικου.προτιμω να μην εχω μυστικα ομως.τι ποιο λογικο και εντιμο στις ανθρωπινες σχεσεις.ειναι λογικο ομως?

Scary Rabbi είπε...

1)Πρέπει να ακούσεις το Vomit.
2)Μερικά πράγματα γεννιούνται από εμάς για να μείνουν σε μας.Λογικό κι έντιμο νομίζω είναι.Ανάλογα τη κρίση και τη συνείδηση του καθενός... (καλά κρατιέσαι; :P )

johnny got his keyboard είπε...

Επικός δίσκος. Ίσως στο τέλος της χρονιάς να βρίσκεται και στην κορυφή της λίστας μου... Από τις λίγες φορές που όχι μόνο δε με κουράζουν τα σόλο, αλλά ίσως και να ήθελα να διαρκου΄ν περισσότερο. Λάτρεψα το Forgiveness και, πραγματικά, το τελευταίο δίλεπτο του Die θα ήθελα να διαρκεί για πάντα.

Scary Rabbi είπε...

Αααα πες τα John.Δε ξέρω για τη κορυφή αλλά θα παίξει πολύ ψηλά...

Unknown είπε...

Έχεις λινκ?Το ψάχνω απεγνωσμένα...

Scary Rabbi είπε...

Δες το twitter σου...

Suicide Dots είπε...

Το έχω ακούσει τόσες φορές κι ακόμα να με κερδίσει...πολύ κατώτερο από τα προηγούμενα..για να μην πω βαριές κουβέντες

Scary Rabbi είπε...

απαπα..εμένα μ άρεσε πιο πολύ.Ίσως είναι κάπως πιο εμπορικό από τα προηγούμενα.Κάνε και συ αναρτήσεις με κραξίδια σα τον ίντιφακ να γελάμε... :p